|
ΧΟΡΔΗ ΤΟΞΟΥ GRAVITY STRONG FLEX
|
ΧΟΡΔΗ ΤΟΞΟΥ FLEX GRAVITY strong
Σκεφτείτε σε ένα αυτοκίνητο SUV. Μπορούν να κινηθούν σε όλους τους δρόμους ελεύθερα.
Σκεφτείτε τώρα στη Gravity, η τελευταία χορδή που προστεθηκε στην γκάμα μας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε κατάσταση, σε κάθε τόξο αντίκυρτο από τον πρωταθλητισμό μέχρι τους αρχάριους.
Όλα αναπτυχθεί και όλα γίνονται στην Ευρώπη. Τι είναι το DYNAGEN; Είναι ίνες που η Dyneema (r) επεξεργάζεται για εμάς. Συγκεκριμένα προορίζεται για χρήση στην τοξοβολία μόνο. Εμείς ελέγχουμε το πάχος των ινών, τη σταθεροποίηση των ινών από τη θερμοκρασία / τέντωμα διαδικασία, η εφαρμογή του χρώματος και την επικάλυψη. Όλα γίνονται στην Ευρώπη. Το αποτέλεσμα είναι μία γρήγορη, σταθερή και άνετη χορδή. Για δυνατά τόξα.
Διαθέσιμες διαστάσεις
|
Χρώματα
|
64 ¨
|
Μαύρο
Πράσινο
Κόκκινο
΄Ασπρο
|
66 ¨
|
68 ¨
|
70 ¨
|
Τα είδη είναι διαθέσιμα και στο κατάστημα μας,
Στουρνάρη 61 Αθήνα 104 32.
Τηλ. 210 5225 007 - 210 5234 425
Η παραγγελία σας επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς 6,00 ευρώ για παραγγελίες εντός της Ελληνικής επικράτειας.
|
|
|
|
|
|
ΧΟΡΔΗ FLEX FAST FLIGHT PRO
|
ΧΟΡΔΗ ΤΟΞΟΥ Flex PRO Recurve FF+
Η χορδή Flex PRO Recurve FF+ διαθέτει περιορισμένη ενίσχυση με περιτύλιξη εκεί ακριβώς που χρειάζεται. Προορίζεται για χρήση σε δυνατά τόξα
Υλικό νήματος : UHMWPE
Το UHMWPE είναι ένα σύγχρονο υλικό ινών 16 φορές ισχυρότερο από το ατσάλι, και χρησιμοποιείται πολύ στις χορδές υψηλή απόδοση εδώ και χρόνια. Χρησιμοποιούμε μόνο το αρχικό Fast Flight Plus προμήθεια από το εμπορικό σήμα που αναπτύσσουν το υλικό: Brownell Co, CT-ΗΠΑ.
Υλικό serving: EVO15
Έρχεται σε συσκευασία σωληναρίου για περισσότερη προστασία με μανταλάκι για τη χορδή.
Σημείωση : Για τόξα με δύναμη μικρότερη των 34# , προτιμάμε χορδές με 14 ίνες, για τόξα με δύναμη από 34# έως 40#, διαλέγουμε 16 ίνες, από 40# - 46# 18 ίνες και πάνω από αυτά διαλέγουμε από 20 και πάνω. Προσοχή, αν επιλέξουμε λιγότερες ίνες υπάρχει κίνδυνος να σπάσει η χορδή.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ |
|
|
|
|
|
ΑΞΟΝΕΣ ΒΕΛΩΝ EASTON A/C/E CARBON
|
ΑΞΟΝΕΣ ΒΕΛΟΥΣ EASTON A/C/E
12 άξονες βέλους από carbon, θεωρούνται από τα καλύτερα
στην κατηγορία τους.
• Υψηλής αντοχής από ίνες άνθρακα και αλουμίνιο 7075• Λείο φινίρισμα •
Ευθύτητα: ± .0015 " • Ανοχή Βάρος: ± 0,5 grains•
9 μικρά επικάλυψη carbon. Τεχνολογία barreled.
Τα εξαρτήματα πωλούνται χωριστά.
Οι κατηγορίες c1,c2,c3,c4,c5,c6,c7 αφορούν στην ομαδοποίηση του βάρους
των αξόνων, με ελαφρύτερη περιοχή την c1 και βαρύτερη την c7.
Τα είδη είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας
και παραδίδονται συνήθως εντός 10-15 μέρες
Η επιβάρυνση για αποστολές εντός της Ελληνικής
επικράτειας είναι 5,00 € |
|
|
|
|
|
ΧΟΡΔΕΣ FLEX CUSTOM 8190-ASTRO
|
ΧΟΡΔΗ ΤΟΞΟΥ Flex 8190 ή ASTRO custom 3 χρώματα
Υψηλής ποιότητας χορδές για ολυμπιακά αγωνιστικά τόξα με υλικό 8190 για γρήγορες χορδές με μεγαλύτερους κραδασμούς και ASTRO για πιο σταθερές και γρήγορες χορδές. Επιλέξτε μέγεθος και χρώματα από τον πίνακα επιλογών. Για τόξα με δύναμη λιγότερη από 34# επιλέξτε λιγότερες ίνες, ενώ πάνω από 40# επιλέξτε τις περισσότερες.
Διαθέσιμες διαστάσεις
|
Yλικό
|
Διάσταση
|
Ίνες
|
Μήκος σε εκ.
|
Xρώματα
|
8190
|
68”
|
14
|
163,5
|
Λευκό/Royal blue/Κόκκινο electric
|
18
|
Βαθύ πράσινο/Κόκκινο/Fluo orange
|
70”
|
16
|
168,0
|
Fluo κίτρινο/Royal blue/ Κόκκινο electric
|
18
|
169,5
|
Ροζ/Μωβ/ Fluo κίτρινο
|
170,0
|
Royal blue/ Fluo κίτρινο/Fluo ροζ
|
171,0
|
Γαλάζιο/Ροζ/Μωβ
|
ASTRO
|
66”
|
14
|
158,5
|
Γαλάζιο/Άσπρο/Royal blue
|
160
|
Χρυσό/Μωβ/Λευκό
|
68”
|
16
|
164,5
|
Γαλάζιο/Άσπρο/Royal blue
|
165,5
|
Μωβ/Χρυσό/Άσπρο
|
18
|
165,5
|
Μωβ/Χρυσό/Άσπρο
|
70”
|
169,5
|
Γαλάζιο/Άσπρο/Royal blue
|
171,0
|
Μωβ/Χρυσό/Άσπρο
|
Για τα υλικά αυτά όπως και για τα , 8125G, ANGEL MAJESTY PRO ή BCY-X, υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας στα χρώματα της αρεσκείας σας, στις διαστάσεις και στις ίνες που θα χρησιμοποιηθούν, αρκεί να υπάρχει χρόνος για την παράδοση.
Τα είδη είναι διαθέσιμα και στο κατάστημα μας,
Στουρνάρη 61 Αθήνα 104 32.
Τηλ. 210 5225 007 - 210 5234 425
Η παραγγελία σας επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς 6,00 ευρώ για παραγγελίες εντός της Ελληνικής επικράτειας. |
|
|
|
|
|